Monday, July 6, 2009

Dari Cikgu Siti Murni....

ASSALAMUALAIKUM..wbt.

Apa khabar ? moga lokman n semua murid cikgu berada dalam keadaan sihat sejahtera. ALHAMDULILLAH cikgu ct nie sihat jer.. sekarang nie bz sgt maklumla banyak keja kat sekolah...

Di kesempatan ini, cikgu minta maaf sebab lambat sgt melawat blog pelajar cikgu nie….amboi masih ingat cikgu yer sebagai guru kelas 6 atas al-khawarizmi,begitu cepat masa berlalu n murid2 cikgu dah bekerja plak tuh....haa cute2 & hsome2 dah yer…tak mcm dulu kat sekolah comot2 heheeeee gurau je lahhh…tahniah untuk anda semua tau..di sini cikgu ct kepilkan beberapa gambar..lambat cikgu bagi emmm bz.

Haah tak lupa nak ucapkan Terima kasih atas ucapan selamat hari guru pada cikgu ct nie..!! Insya Allah, ketulusan dan keluhuran budi MURID CIKGU NIE akan tetap CIKGU kenang selama-lamanya.. cikgu doakan semoga semuanya bahagia dan beroleh redha Allah di dunia ini serta beroleh SyurgaNya di Akhirat sana!! Amiin.


* Cikgu dengan anak sedare....
* Kat Bilik Guru...
* Dengan member, Ckg Rosni
Emel Ckg Siti : ctmurni_m@yahoo.com
No. H/P : 019-8966703

1 comment:

kawkaw said...

salam...lama x jumpa cikgu CT..rindu rasanya hehe...cikgu nak tau..sy akan ikut jejak langkah cikgu jd cikgu sejarah hehehe...nanti nak minta posting kt Merotai la,ble minta tunjuk ajar cikgu kan InsyaAllah..SUMARNI