Tuesday, July 7, 2009

To All My Friends & Teacher.... Jom Semua....

Assalamualaikum…

Korang pe kabar semua… hope semua sihat macam biasa la kan… Alhamdulillah, aku nak jemput korang-korang semua ke Majlis Pertunangan aku nanti… So saper-saper yang duk area KL dan Selangor, serta yang bermastautin disekitarnya amat-amatlah dipelawa untuk hadir… bagi meriah Majlis tu nanti…

Kalaulah ada juga yang teringin nak datang dari jauh memang lagi bagus… memang aku respect kat orang tu… yang penting aku nak korang doakan majlis tu nanti berjalan dengan baik… ada juga sumbangan korangkan…

Aku rasa ada dikalangan korang memang dah kenal bakal tunang aku tu saper… tapi aku x nak bagi tau lah sekarang… Biarlah rahsia… nak tau kene datang la korang… hehe

Majlis tu nanti akan di buat di PT 7490, Taman Desa Anggerik, 71800 Nilai, Nogori Sembilan… jam 10.30 pagi hingga 12.00 tengahari… Hari Sabtu, 11 Julai 2009... bersamaan dengan 18 Rejab 1430 Hijrah…

So, JOM kita meriahkan majlis tu nanti…

Ikhlas dari Lokman...

No comments: